Czy chcesz, żeby ta propozycja znalazła się na nowej edycji Freebuilda?
YES! Chcę to zobaczyć na nowej edycji!
57.14%
4
YESN'T! Wbijanie /toptime na afku najlepsze!
42.86%
3
7 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PROPOZYCJA] OSIĄGNIĘCIA I POZIOMY NA FREEBUILD
#1
Dobry,

Przychodzę do was z kolejnym referatem, tym razem z propozycją na nową edycję Freebuilda.

Dlaczego dopiero na nową?

Powiedzmy sobie szczerze - aktualna edycja potrwa gdzieś do grudnia i połowę edycji mamy już za sobą, a to, co chciałabym wprowadzić lepiej żeby było już od samego początku edycji.

Owa rzecz miałaby być zamiennikiem /mytime, a to oznacza, że cały system czasu gry musiałby zostać usunięty.

Hej, Olek! Ale mytime jest przecież super, bo można dostawać darmowe Nether Stary i Shulkery! Dlaczego chcesz usuwać coś tak fajnego?

Ideę samego mytime osobiście szanuję - zachęta graczy do częstego wchodzenia na serwer. Nie jest jednak wspomniane, co KONKRETNIE mamy robić na tym serwerze. W wyniku tego, połowę aktualnego /toptime zajmują same AFKi (ze mną i Kamilem na czele xD) a z 20 graczy na serwerze aktywnych na chacie jest niecałe 10.

I tu już pojawia się problem…

A więc…

Jako zamiennik mytime proponuję dodać system jednorazowych osiągnięć opartych na WSZYSTKICH DZIEDZINACH FREEBUILDA: Raidy, gifty, prace czy zwykłe questy? Czemu nie? Taki format gry chcąc nie chcąc zmusiłby gracza to wykonywania określonych czynności na serwerze.

A teraz jakby to wyglądało:

Komenda /osiagniecia otwierałaby menu wszystkich kategorii osiągnięć np. Drzewko Osiągnięć Raidów, Drzewko osiągnięć prac (rozdzielające się potem na każdą pracę) czy Drzewko osiągnięć petów.

Każde drzewko (np. Drzewko Łowcy) miałoby po 20 - 30 osiągnięć typu: “Zabójca Zombie - zabij 50 zombie” a po wykonaniu tego pojawi się nowa wersja tego questa czyli: “Pogromca Zombie - Zabij 500 zombie”. Of kors im więcej osiągnięć tym lepiej bo każdy poziom osiągnięcia to kolejne godziny spędzone na farmieniu w grocie.

I przejdę teraz do nagród, jakie mogłyby się znaleźć w takich osiągnięciach. Nie muszę chyba mówić, że im cięższe osiągnięcie tym lepsza nagroda, no ale jakby nie patrzeć - właśnie to napisałem Smile
Nagrody powinny być związane z kategorią osiągnięcia np. Za wykonanie 20 questów u strażnika ma spawn otrzymujemy dodatkowe 6 questpointsów. Za ukończenie 5x Raidów 3 otrzymujemy jeden losowy zwój, a np. Za 10x - losową runę. Za Uzyskanie 20 serc z naszym znajomym otrzymujemy jedną z lepszych esencji-koxa.

Ale najlepsze zostawiłem na koniec…
Ukończenie każdego osiągnięcia dawałoby graczowi punkty FB. Odpowiednia ilość tych punktów przydziela gracza do określonej rangi/poziomu widocznej na chacie przy naszym nicku. I znowu zasada - im trudniejsze osiągnięcie tym więcej pkt, ale również każda ranga/poziom to większą ilość wymaganych punktów.

A oto moje koncepcyjne rangi;
Nowicjusz
Amator
Początkujący
Aktywny
Doświadczony
Zawodowiec
Ekspert
Elita
Legenda
Maestro (nie pytajcie się mnie skąd to się wzięło xD)

A teraz zalety tej propozycji…
Moim zdaniem Freebuild jest podzielony na kilka różnych odłamów, które niektórzy mainują, a niektórzy nie. Brakuje jednak czegoś takiego, co umożliwiłoby połączenie wszystkiego w całość. Gracz, który chciałby zdobyć tytuł Maestro Freebuilda musiałby nie tylko brać udział udział np. W rajdach, dawać gifty, ale również expić WSZYSTKIE PRACE, żeby zdobyć wszystkie osiągnięcia danego drzewka. Dzięki temu po wybiciu powiedzmy 80 lvl górnika wykonał wszystkie osiągnięcia górnika więc wychodzi z tej pracy i idzie expić np. Kopacza, a potem - łowcę i tak dalej…

System ten może i nie przekona każdego gracza, ale ja uważam, że aktywniejsi gracze potraktują to jak swego rodzaju wyzwanie w pokonaniu każdej ścieżki wyznaczonej przez tryb Freebuild.

I tu pytanie do was - czy chcielibyście takie coś zobaczyć na nowej edycji Freebuilda? Ankietę zamieszczam wyżej, a jeśli ktoś ma jakieś pytania bądź argumenty za i przeciw to zapraszam niżej do rozmowy Smile

Dziękuję i pozdrawiam

Oluki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
[Obrazek: 351zhg7.png]
  Odpowiedz
#2
Super pomysł racja większość graczy po prostu afczy a tutaj by było co zdobywać i ciąglę by coś można było robić walki o rangi kto pierwszy wbije jak najwieksza Big Grin
Dokładam do tego postu (Krate piwa-Jestem za) Pozdrowionka ;* <33
Cytat:Ciastko Jest Wszędzie  Heart 
[Obrazek: ebad442e3f4de.gif]
  Odpowiedz
#3
Aha i jeszcze z góry przepraszam za eventualne literówki. Tak to jest, jak się pisze na telefonie xD
[Obrazek: 351zhg7.png]
  Odpowiedz
#4
Spoko pomysł popieram.
  Odpowiedz
#5
:]
[Text]
  Odpowiedz
#6
niepopieram pomysłu
  Odpowiedz
#7
Najpierw trzeba u nas grać, żeby mieć podstawę do podejmowania decyzji Smile
[Obrazek: 351zhg7.png]
  Odpowiedz
#8
Popieram Pomysł Racja Większość Graczy Po prostu Afczy Big Grin
Cool Jestem Jaki Jestem ,Mnie nie zmienisz A jeżeli tak myślisz To się za Wysoko Cenisz. Angel 

  Odpowiedz
#9
Lepsza jest ta 2 opcja (afczenie) a jesli o tym mowa to by mogla byc tez taka praca ze jak jestes na serve to kase dostejesz. I to by bylo najlepsze rozwiazanje xd
A pozatym oluki na telefonie jest korekta xd
(Oczywiscie ze jestem za tym pomysłem ale i tak osady lepsze hihi)
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości